Dzięki stosowaniu przez nas Kompleksowej Diagnostyki Komputerowej możemy łatwo ustalić miejsce, w którym nastąpiła awaria elektroniki auta.

Nie używamy popularnych „kombajnów” do wszystkiego, tylko dedykowanego danej marce sprzętu, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprawdzić każdy sterownik i element elektroniki auta podlegający diagnozie. Pracujemy tylko na profesjonalnych i legalnych urządzeniach diagnostycznych.

Diagnostyka statyczna:
 odczytanie i interpretacja oraz kasowanie błędów ze wszystkich sterowników oraz podzespołów podlegających diagnozie;
 sprawdzenie pracy silnika i jego podzespołów na wolnych obrotach, celem zbadania np. jakości pracy poszczególnych cylindrów, czy też korekcji wtrysków, prądu ładowania akumulatora i wiele innych;
 dla wybranych modeli aut możliwe jest sprawdzenie autentyczności przebiegu;
 kontrola ilości przesuwanych okresów inspekcji, terminów wymiany oleju, filtrów, ilości zerowań wskaźnika zużycia okładzin hamulcowych itp. Opcje dostępne dla wybranych modeli aut;
 sprawdzanie grubości powłoki lakierniczej, także na elementach aluminiowych, za pomocą profesjonalnego cyfrowego miernika, w celu wykluczenia wypadkowej przeszłości auta;
 kasowanie/przesuwanie wskazań czasu inspekcji np. po wymianie oleju, klocków hamulcowych, filtrów itp.

Diagnostyka dynamiczna:
 sprawdzenie silnika oraz pozostałych podzespołów auta podczas realnej pracy pod obciążeniem w ruchu drogowym, takich jak np. ciśnienie doładowania turbiny, ciśnienie na szynie Common Rail, praca sond lambda, stan przepływomierza oraz wiele innych;
 realną moc oraz moment obrotowy silnika przy pomocy przenośnej hamowni kołowej. Duże różnice od parametrów seryjnych świadczą o fatalnej kondycji auta.

Odwiedź nas na stronie:

facebook
stopka